Siste oppdatering

Fakturabruker

For å bli fakturabruker i e-handel må du opprette en brukeravtale med Kartverket. Det er kun kunder som skal bestille på vegne av en virksomhet som kan bli fakturabruker.

Som ansatt i en virksomhet som jevnlig henter ut kopier av tinglyste dokumenter eller grunnboksutskrifter, kan du opprette fakturaavtale med Kartverket. Det er kun kunder med avtale som kan velge å betale med faktura når de bestiller fra Kartverket.

Du må ha en bruker i e-handel før du kan opprette fakturaavtale. I innmeldingsskjemaet nedenfor må du legge inn e-posten som du har valgt som brukernavn for din bruker i e-handel.

Personvern

Personopplysninger som du fyller inn i skjemaet, vil ikke bli brukt til andre formål. De lagres på Kartverkets servere og slettes etter faste rutiner. Les hvordan vi tar vare på personopplysninger i personvernerklæringen vår.

Fakturabruker i e-handel

Brukerinformasjon

Virksomheten brukeren din skal bestille for

Del